Sleak app  >  Dashboard
Documentatie
2

Algemeen

X
Basis instellingen
Vormen samen de identiteit van de chatbot en de inhoud van de widget.
Pas het ontwerp en positionering van de widget aan via instellingen > widget
Naam chatbot
Zichtbaar in de widget
Avatar
De standaard foto die wordt getoond voor de chatbot. Als live chat actief is, dan verandert deze profielfoto mee.
Afbeelding die zichtbaar is in de widget
.jpg of .png | max 5mb
Begroetingsbericht
Het eerste bericht wat de chatbot stuurt. Wordt ook getoond in de popup.
Eerste bericht wordt automatisch getoond
Zichtbaar in de widget
Naam organisatie
Voor welke organisatie is de chatbot werkzaam?
Zichtbaar in de widget
Klantenservice E-mail
Wat is het e-mailadres van de klantenservice?
Website URL
Op welke website is de chatbot actief?
Website waar de widget geplaatst wordt
https://
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.

Widget

X
Design
Algemeen uiterlijk
Vormen samen de identiteit van de chatbot en de inhoud van de widget.
Themakleur
De basiskleur voor de knop en widget. Op basis van deze kleur maken wij een kleurpatroon om de verschillende componenten in de widget te kleuren.
Kies een donkere kleur voor het beste contrast en duidelijkheid.
Achtergrond van de open/sluiten knop
#
Knop
De knop rechtsonder
Achtergrond afbeeldig voor de widget knop
Afbeelding in knop
Vervang de 3 streepjes in de knop voor een afbeelding naar keuze. Alle ruimte die niet word opgevuld, kleurt in de themakleur.
Dit is niet de profielfoto van de chatbot. Die kun je aanpassen
via
instellingen > algemeen
Optioneel. Het standaard Sleak logo wordt uitgeschakeld.
.jpg of .png | max 5mb
Desktop
Mobiel
X-offset
Aantal pixels naar links - ten opzichte van de hoek rechtsonder in het beeldscherm.
Horizontale afstand
-
+
-
+
Y-offset
Aantal pixels omhoog - ten opzichte van de hoek rechtsonder in het beeldscherm.
Verticale afstand
-
+
-
+
Popup
Klapt open na 6 seconden
De popup verschijnt standaard 6 seconden na het bezoek van een pagina.
Popup venster
Schakel de volledige popup uitvoor desktop of mobiel - of kies ervoor om enkel het geluidseffect te deactiveren.
Weergave en geluid
Desktop
Mobiel
AI-badge
Transparantie over gebruik van AI
In de widget header
Badge tonen
Op welke website is de chatbot actief?
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.

Extra opties

X
Contactkanalen
Extra contact opties
Een optionele rand onderin de widget, waarmee bezoekers jullie via andere kanalen kunnen bereiken.
Aanvullende kanalen inschakelen
Activeer deze instelling om per contactkanaal te specificeren waar en hoe bezoekers jullie kunnen bereiken.
Alternatieve opties voor contact
Bellen
Toont een knop om jullie direct te bellen via de telefoon. Voor computers kopieert de knop het telefoonnummer naar het klembord.
Optie voor telefonisch contact
WhatsApp
Toont een knop om doorgeleid te worden naar een gesprek met jullie nummer via WhatsApp.
Optie voor telefonisch contact
E-mail formulier
Toont een formulier waarmee bezoekers jullie via de widget een e-mail kunnen sturen. Zij krijgen hier zelf automatisch een bevestiging van op de mail.
Een bericht achter laten per e-mail formulier.
Link previews
De knop rechtsonder
Toon URL's die de chatbot stuurt automatisch als klikbare previews.
Link previews
Activeer deze feature en selecteer welke URL's omgezet moeten worden naar previews.
Weergave van thumbnails als een bericht een opgegeven URL bevat
E-mail formulier
De knop rechtsonder
Geef bezoekers aan het begin van de chat een optie om een E-mail achter te laten voor het sturen van een bericht.
E-mail gate
Toon een e-mail formulier aan het begin van de chat. De chat kan ook gebruikt worden zonder het achterlaten van een email.
Weergave van thumbnails als een bericht een opgegeven URL bevat
Vereist maken
Bij deze optie kan de chat alleen gebruikt worden na het achterlaten van een email.
Weergave van thumbnails als een bericht een opgegeven URL bevat
Bevestigings bericht
Het beicht wat de chatbot stuurt nadat de bezoeker het E-mail formulier heeft ingedied.
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.

Human handoff

Komt AI er zelf niet uit? Dan zorgen we voor een naadloze overdracht naar een medewerker. In deze sectie configureer je deze 'human handoff'.
X
Afhandeling
Verwijs gebruikers door naar een mens indien van toepassing
Zodra er een medewerker wordt aangeroepen, kun je eenvoudig via inbox bijspringen.
Type afhandeling
Naast afhandeling via live chat bij de inbox, kun je er ook voor kiezen om het gesprek waar aandacht nodig is automatisch in een ander systeem te schieten.

Selecteer dan 'Ticketing' en specificeer de webhook waar wij het gesprek naartoe zullen sturen.
Zichtbaar in de widget
Uitgeschakeld
Indien uitgeschakeld, zetten we AI nooit automatisch uit.
Live chat
Handel gesprekken waar aandacht nodig is eenvoudig af via inbox.
Ticketing
Gebruik je liever je eigen systeem om gesprekken op te pakken? Dat kan met ticketing.
Ticketing via extern systeem mogelijk d.m.v. webhooks
Wil je tickets afhandelen via een extern systeem? Dit kan via webhooks. In een webhook wordt alle data van de chat meegestuurd, zodat je volledige controle behoud over verdere afhandeling.
Hulp nodig? We helpen je graag verder!
Endpoint URL voor ticketing
Specificeer de webhook waar we gesprekken naartoe moeten sturen.
Wordt data heen gestuurd bij een human handoff event
https://
Trigger
De knop rechtsonder
Zodra iemand een exact triggerwoord stuurt, dan laat de chatbot een e-mail formulier zien.
De human handoff wordt getriggerd zodra de bezoeker zijn e-mailadres achterlaat.
Triggerwoord
Als dit woord gestuurd wordt door de bezoeker, word er een email formulier getoond in de chat.
Het triggerwoord moet exact voorkomen in het bericht van de bezoeker.
Lorem ipsum dolor amet
Chatbot prompt
Instrueer de chatbot om te vragen naar het exacte triggerwoord als hij er niet uit komt.
Fallback messages
De knop rechtsonder
Zowel na het detecteren van een triggerwoord als nadat de bezoeker zijn e-mail achterlaat, stuurt de chatbot een standaard bericht.
Bericht na trigger
Wat moet de chatbot sturen nadat de bezoeker een triggerwoord heeft gestuurd?

Dit bericht komt boven het e-mail formulier te staan en we raden aan om in dit bericht te benadrukken dat de medewerker pas wordt aangeroepen zodra de bezoeker haar e-mailadres achterlaat.
Lorem ipsum dolor amet
Bericht na handoff
Wat moet de chatbot sturen nadat de bezoeker zijn e-mailadres heeft achtergelaten om een medewerker aan te roepen?

We raden aan om de bezoeker te bedanken en aan te geven hoelang een reactie doorgaans duurt.
Lorem ipsum dolor amet
Notificaties
Bij een succesvolle human handoff en gedurende het gesprek dat daarop volgt.
Stel je eigen notificatievoorkeuren in via instellingen > notificaties
Je klanten ontvangen automatisch een e-mail wanneer ze succesvol een medewerker hebben aangeroepen.
Gedurende het gesprek, ontvangt de bezoeker een e-mail wanneer hij of zij niet actief is in de widget als jullie reageren.
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.

Beveiliging

X
Input moderation
Sub
Specificeer specifieke berichten van bezoekers waarop de chatbot met een standaard fallback message moet reageren.
Gespecificeerde berichten
Som alle onwenselijke berichten op die een bezoeker naar de chatbot kan sturen. Gebruik een regel voor elk bericht.
Waar we berichten die een beetje afwijken ook detecteren met AI, is dit niet helemaal waterdicht. Gebruik dus meerdere varianten van hetzelfde soort bericht.
Geef onderwerpen aan waar je niet wil dat de AI op ireageert
Fallback message
Wat moet de chatbot sturen nadat we een bericht matchen aan een van de hierboven gespecificeerde berichten?
Een statische reactie die gegeven wordt
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.

Notificaties

X
E-mail meldingen
Sub
E-mail adres
Op welk e-mailadres wil je graag meldingen ontvangen?
Hierop ontvang je meldingen
Kies waarvoor je meldingen krijgt
Gebeurtenissen
Nieuwe chats
Ontvang een e-mail voor ieder nieuw gesprek. We sturen je het bericht van de bezoeker en de daaropvolgende reactie van AI.
Contactgegevens achtergelaten in chat
Ontvang een e-mail wanneer we detecteren dat iemand in een lopend gesprek contactinformatie heeft achtergelaten.
Human handoff geactiveerd
Ontvang een e-mail wanneer iemand zijn e-mailadres heeft achtergelaten voor een human handoff.
Reactie van de gebruiker in een livechat
Ontvang een e-mail wanneer een bezoeker heeft gereageerd in een gesprek waar live chat geactiveerd is.
Wanneer jullie reageren op een bezoeker waarvoor human handoff aanstaat, dan ontvangt diegene standaard een e-mail.
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.

Overig

X
Overige opties
Sub
Publiceren
Let op: Kan niet ongedaan worden. Ook alle chats en berichten worden verwijderd.
Danger zone
Let op: Kan niet ongedaan worden. Ook alle chats en berichten worden verwijderd.
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.
Er is hier nog niks te zien
Je hebt nog geen chatbots. Maak je eerste
chatbot  aan om dor te gaan
Nieuwe chatbot
Je venster is te klein
Schaal je venster naar een grotere afmeting of open deze pagina op een ander apparaat (desktop) om verder te gaan.
Je kunt op mobiel alleen de chat inbox gebruiken om chats te lezen en overnemen met livechat.
Mobiele inbox
Toast
14 Dagen verstreken
Je proefperiode is verlopen
De tijd kan snel gaan als je het leuk hebt... Wil je verder gebruikmaken van Sleak? Bekijk onze pakketten of neem contact op.